Kom verder bij

Van Lanschot Kempen

Kom Verder bij Van Lanschot Kempen


Een vacaturepagina geeft je alle informatie over een baan.

Functie, loon, etc. Maar hoe weet je hoe het echt gaat zijn om er te werken?

Om deze vraag te beantwoorden maakten we een podcastserie waarin medewerkers van Van Lanschot Kempen persoonlijke en informele gesprekken hebben met elkaar.

Aan de hand van gesprek kaarten maakten we 20 minuten podcast afleveringen voor elke functie van Van Lanschot Kempen. 


Van elke aflevering maakten we energieke highlight video’s voor op de vacaturepagina’s en snippets om te delen op social media.


Zo krijgen potentiële medewerkers een gevoel bij hun nieuwe baan en breken we met de stereotype dat banken onpersoonlijk en formeel zijn.


Rol: Concept creatief /  Regisseur / Editor / Vormgever

Bureau: Mensch Amsterdam

Samenwerking met: Stugzout

A vacancy page has all the practical information about a job. Function, wages, etc. But how do you know what it’s really going to be like to work there?

To answer this question we made a podcast series wherein employees of Van Lanschot Kempen have personal and informal conversations with each other.

Using conversation cards we recorded 20 minute podcast episodes for each branche at Van Lanschot Kempen.


From each episode we we created energetic highlight videos to post on the vacancy page and snippets to share on social media.


Not only did we give potential employees a feeling of what it’s like to work at Van Lanschot Kempen, we also broke with the perception that banks are impersonal and formal.



Role: Concept Creative / Director / Editor / Designer

Agency: Mensch Amsterdam

In collaboration with: Stugzout

Uw aangepaste HTML hier toevoegen

More Creative Content Campagnes

Share by: